2017. január 13., péntek

Brekk a béka életrekel: tippek, trükkök, ötletek - 2. rész

Ez a kis titokzatos béka,- mert még nem fedi fel, hogy hova is készül- Lili lányom (10) fejéből pattant ki ő rajzolta meg nekem.
Gyapjú filc (világos zöld) és hímző cérnára (fehér, púder rózsaszín, bordós piros) lesz szükségünk, meg egy rajzra amit mi magunk készítünk vagy megrajzoltatjuk lányunkkal :), vagy pedig ha pont ilyet szeretnétek akkor jelezzétek és elküldöm nektek!

 Na de nézzük hogyan is lett neki szeme, szája kis pofikája :)!



Az eszközök amiket használtam a képen láthatóak, ők segítettek nekem a szabályos körökben, a nagy lyukasztó (sima irodai) és a kézi lyukasztó (amivel a kallerek lyukasztanak :)) ami kisebb lyukat készít.

Két hímzó öltést is használtam:
- francia csomót (itt van egy magyar oldal /csomóöltés/ és itt egy videó ahol elkészítik)
- leszúrt láncszem öltést, amit átvariáltam (itt a magyar oldalon látható és itt egy videó) a következőképpen: a videón a második öltésnél közvetlen mellé ölt és ezt távolabb tettem így lett belőle száj, a nagy békánál pedig ezt kétszer tettem meg, egy kisebb és egy nyújtott nagyobbal.





A nagy Brekk:
- fekete (alap)szemét a rajz alapján egy szappan darabbal megrajzoltam, kivágtam a másikat pedig ez alapján vágtam körbe
- majd készítettem a "nagy" lyukasztóval egy nagyobb, a kézivel egy kisebb lyukat amit francia csomóval rögzítettem
- a pofikája a "nagy" irodai lyukasztóval készült és francia csomóval rögzült
- a szája pedig a korábban leírt leszúrt láncszem átvariálásával készült
A kicsi Brekk:
- fekete (alap) szeme az irodai lyukasztóval készült
- a nagy fehér rész francia csomóval, a kicsi is francia csomóval, de csak egyszer hajtottam rá a hímző cérnát így kisebb lett egy picit
- szájak leszúrt láncszem öltés átvariálásával (lehet ennek van ám neve csak én nem tudom, ha tudjátok mondjátok, ordítsátok!)
- a pofikája pedig szintén francia csomó


Hamarosan kiderül h hova készül, illetve van még egy plusz kis meglepim is, legyetek résen :)
Szép napot!
N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése